Održana je druga IntegracIAA

IntegracIAA, događaj koji drugi put zaredom organizuje Sekcija Young Professionals, održana je u subotu (2. mart) u prostoru KC Grad.

Pet predavača, među kojima su bili Vladimir Tošić (Telenor), Sonja Špikić (Jaffa), Predrag Kurčubić (Ipsos Strategic Marketing), Ognjen Lukić (Ringier) i Anica Miljković (Trumpet), govorilo je pred oko 100 učesnika konferencije.

Prisutni su bili u prilici da slušaju o digitalnom advertisingu digitalnih telekomunikacija, marketingu u kulturi, korišćenju novih medija u Srbiji, odnosu printa i online-a, novim biznis modelima u industriji video igara.

Prezentacije su pratile veoma žive diskusije u kojima su, pored članova Young Professionals, učestvovali i gosti konferencije, odnosno zainteresovani za članstvo u njoj.

Sponzori događaja bili su: Coca-Cola, Multikom Group, Grand Prom, Erste banka, Nielsen Audience Measuerement, Digital Printing Center i Apatinska pivara.

Fotografije sa događaja IntegracIAA možete pogledati ovde.